Ljuset i mörkret

Alla har sina perioder , men dom kan se olika ut.. Jag tycker verkligen allt är skit jobbigt.. Men på något sätt så ser jag ett ljus långt bort i mörkret. Men det lilla ljuset jag ser får mig att leva vidare fast jag inte vet vart ljuset kommer ifrån.. Jag tror verkligen på att det finns något gott långt borta eller jag vet att det finns. Men man ska bara erkänna det för sig själv att det finns.. Men om man har bestämt sig för att inte tro på  något hopp så går man miste om något stort ska ni veta. Men det goda kanske inte alltid blir som man har tänkt , men även där tror jag på att det blir bra i längden men kanske inte just för stunden/perioden. Jag lever helt enkelt på det goda som finns långt bort i mörkret.. Om jag kan se något ljust så kan du också se det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0