Inga anfall

Hoppas ni har haft en bra dag. Jag har haft den bästa dagen på några veckor idag. Jag har bland annat kunnat sova riktigt länge idag så de var skönt. Men natten blev ju kanske inte så lyckad.. Jag fick inget anfall ifal. Men sen i eftermiddags/kväll hängde jag med mamma ner till Kristianstad i skåne och var på en konsert. Den var helt underbar allt jobbigt bara försvann från mej. De var ju lite extra kul där i kristianstad för att jag fick träffa ganska många av min mammas elever. Riktigt snygga killar ;) & tjejerna så söta så..Jag ska ju ändå spendera ca 2 hela veckor med dom i USA om några månader. Men jag berättar mer om de när de börja närma sig resan.

Men nu har jag börjat oroa mig igen här hemma i karlskrona, för hur det ska gå imorgon när jag ska på de stora mötet som är så
jobbigt som jag berättade om här om dagen ..     Men nu ska jag försöka sova för har åkt mycket bil ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0