Lunds sjukhus & bättre sömn...

I morse ringde pappa till sjukhuset i karlskrona och snackade lite med dom att det kanske skulle vara bra att jag fick åka ner till lund och verkligen träffa läkarna och systrarna eftersom 1 års dagen börja närma sig för mitt psykes skull. Pappa blev kopplade till massa olika människor och avdelningar men till slut fick han rådet att ringa direkt ner till avdelningen som jag låg på för snart ett år sen. Hon som svarade på andra sidan luren när pappa kom fram tyckte att det var en bra idé , men hon behövde höra med doktorerna om man ändå kunde gör undersökningarna som jag skulle göra i karlskrona där istället. Men som sagt hon skulle återkomma idag eller imorgon. Jag tror det blir imorgon för nu börja det ju bli kväll. Jag tror att det skulle vara bra om jag fick komma ner till lund och gå på en undersökning så det blir riktigt gjort. Inte för att jag inte tror att dom fixar det här i karlskrona utan att dom i lund såg ju mig när jag måde som dåligast. Så får dom i lund också höra hur jag har haft det detta året som har gått. Det är verkligen sjukt att det redan har gått  ett år sedan jag opererades.. och hur många gånger har jag fått åka till karlskronas sjukhus detta året ? Det känns som 357 dagar eller något sånt.. Men på onsdag ska jag i alla fall gå på ett möte till , fast denna gången för det psykiska som jag brukar .. Asso det känns så hemskt att behöva säga ’’bruka’’ Att en 15-åring är tvungen att säga ’’bruka’’ det är verkligen hemskt .. asso det är hemskt för alla att behöva säga bruka .. men i sån ung ålder när man ska gå ut grundskolan och allt möjligt händer .. man börja utvecklas från barn till vuxen.. Men det är ju bra att det finns sjukhus som kan hjälpa.. så man får se det positiva. Om jag får åka ner till lund så kanske jag får sova lite bättre i alla fall än vad jag bruka få göra och slippa alla mardrömmar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0