En jobbig dag på psykiatrin!

Morgonen var väl inte den bästa & inte den värsta heller..Men jag kom iväg till sjukhus skolan iallafall till slut. Jag mådde ganska så psykiskt dåligt deppig och allt sånt där .. Jag skulle plugga matte min lärare sa att jag måste göra det& det & det ... jag frågade '' varför ska jag göra det''  -''Jag tänkte att du skulle ha prov imorgon'' -''Imorgon?! det klarar jag aldrig , jag kan ju inte ha prov imorgon när jag knappt har börjat med detta kapitlet'' ... Hon svarade inte , det dröjde någon halv timme innan jag öppnade min mun igen -'' Asso jag klarar verkligen inte av att börja i min hem skola! Vet du hur dom håller på med mig där eller?! '' Hon svarade fortfarande inte. Till slut var kl 09.45 det betyder rast..  Hon frågade mig och den andra eleven som också var där om vi ville ha någon frukt eller något sånt. Den andra eleven svarade '' Ja jag vill ha lite kaffe och knäckebröd'' Läraren svarade '' Ja visste , häng med upp i det andra huset så fixar vi det. Du Tezz då får du stanna här till vi är tbx och vakta datorerna .'' - '' Men jag måste gå och träffa mamma och pappa och min psykolog nu om någon minut'' Hon lyssnade inte färdigt, dörren hade slagits igen. Där stod jag kvar med kläderna på och skulle gå..Jag ringde mamma och sa att jag skulle bli lite sen, för jag visste inte när dom var tbx.. och att min lärare hade sagt att jag skulle stanna och vakta datorerna...  Dom kom tbx precis efter jag hade lagt på. Min lärare skulle gå tbx till det andra huset och frågade om jag ville gå med henne för jag skulle till samma hus som hon. Arg som jag var sa jag såklart nej . Jag väntade lite sen gick jag då kom hon tbx så vi råkade mötas utanför husen..Hon så arg ut .. när jag öppnade dörren till det andra huset och hade gått några trappsteg så mötte jag min psykolog och mamma.. Mamma blev lite smått sur och sa till mig och min psykolog bara kollade på mig medan mamma förklarade att hon hade sagt till min lärare att hon inte kunde säga att jag skulle stanna kvar och vakta hennes sakerna .. men då hade läraren som jag mötte precis utanför sagt en helt annan sak till mamma och min psykog som inte stämmde .. så jag fick ta på mej vad min lärare hade ljugit om.. Sen kom pappa också till psykologen och så satt mamma ,jag ,pappa och psykogen och pratade och jag grät för fullt i en timme.. Till slut bestämmdes det att jag nog ska vara kvar på sjukhuset ett tag..

Kommentarer
Postat av: Ellinore Sånge

Åh. lät inte kul.

2011-02-21 @ 20:37:54
URL: http://ellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0